• (Android/iOS) Crab War: Idle Swarm Evolution ბევრი გასაღების გატეხვა

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crab War: Idle Swarm Evolution ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Crab War: Idle Swarm Evolution IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ ბევრი გასაღების გატეხვა ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Crab War: Idle Swarm Evolution 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    თამაში ჩემთვის ახლა არ ჩაიტვირთება

    ეჰ ეს ონკანის თამაშია

    მოსწონს სტილი, მაგრამ თამაში არის უუნარო დაწკაპუნება

    მშვენიერი აპია, სიამოვნებით თამაშობდა, ხანდახან მაინც ითამაშე, ერთი რეკომენდაცია: ხომ არ გქონდეს რამე, სადაც დაამზადო შენივე მორგებული დედოფალი კიბორჩხალა და გამოიყენო ის თამაშში. ეს მაიძულებს ხელახლა გადმოვწერო წამებში, რედაქტირება: თქვენ ბიჭებო უპასუხეთ. მე ძალიან ბედნიერი ვარ ამით და ხელახლა ჩამოვტვირთავ ამ თამაშს. გმადლობთ, ასევე დამავიწყდა მეფე კრაბის შესახებ

    მე გავხსენი 100+ კონჩი და ჯერ კიდევ არ არის Spiked Crawler Core ცალი, მე მაქვს ყველა ნაკრები განბლოკილი ლეგენდარულიც კი, შეგიძლიათ შეამოწმოთ არის თუ არა შეცდომა წვეთებში, რომელიც ხელს უშლის ამ ნივთის დაცემას.

    უნდა მიყვარდეს ეს თამაში ძალიან სახალისოა, რომელიც ძალიან გირჩევთ

    შესანიშნავი შეგრძნება უმოქმედო/დაწკაპუნების მიმართ. ბუნებრივად გრძნობს თავს და გამოარჩევს ცალკეული მექანიკით ზოგადი დაწკაპუნებისგან... მაგრამ თქვენ უნდა დააჭიროთ 10x 50x და 100x მულტიპლიკატორს. ისწავლეთ ბაზარი, 10x გადართვა არის ის, სადაც ის არის.

    ეს თამაში სასიამოვნოა

    Მხიარული თამაში! გეიმპლეი ზოგჯერ შეიძლება ცოტა ნელი იყოს, მაგრამ ეს ნამდვილად ღირსეული უსაქმური თამაშია. დაწკაპუნების გმირებივით.

    მეგონა, რომ ეს ჯოჯოხეთი იქნებოდა კიბორჩხალაზე დაფუძნებული ტყვია, მაგრამ ეს მხოლოდ ზოგადი დაწკაპუნების თამაშია. ჩემი იმედგაცრუება განუზომელია.

    მე შევცვალე ჩემი რეიტინგი 2 ვარსკვლავზე რეკლამების წასაშლელად საჭირო გამოწერის გამო. რეკლამის წაშლა უნდა იყოს ერთჯერადი შესყიდვა.

    არ აქვს მნიშვნელობა რა, თუ თქვენ გადატვირთავთ მომხმარებლის დონეს, უნდა ჩამოაგდოთ გაფრთხილება! თამაში გაიძულებთ გადატვირთოთ თქვენი lvl, თუ გსურთ შეუერთდეთ ღონისძიებას, უსარგებლო! ეს არ არის გაფრთხილება ყოველ ჯერზე, როდესაც მომხმარებელი ცდილობდა შეერთებას, უსარგებლო! ასე რომ, კიდევ ერთი დააწკაპუნეთ n უყურეთ რეკლამას, რომ მოიგოთ. ახლა 680 მეტრია. რამდენიმე დღეში ჩამოვარდება. თამაშის დეველოპერმა ალბათ საკმარისად გამოიმუშავა.

    ქვეწარმავლების ქვეყანა ისეთი რთულია. იმიტომ, რომ არავინ ეხმარება დაჭერას.. გარდა იმ საკმაოდ კარგი თამაშისა

    საკმაოდ კარგი თამაშია მთლიანობაში. უბრალოდ, ისურვებდი, რომ სატელეფონო თამაშების უმეტესობა არ ყოფილიყო მოთმინების შემმოწმებელი ავტოგრიდი. მაგრამ მიუხედავად ამისა, კარგი თამაშია და ერთ-ერთი იმ რამდენიმედან, რომელსაც რეალურად ვთამაშობ ჩემს ტელეფონზე.

    ჯერჯერობით ეს თამაში სახალისოა, მაგრამ მივედი იქამდე, რომ მაქვს 450b dps 7-12T ცხენის ძალის წინააღმდეგ და 3-ის მოკვლა მომცემს ფულს 1 განახლებისთვის და ჩემი უსაქმური სრული დღის შემდეგ მაძლევს ფულს 10-ზე. 13 განახლება. მე ჯერ არ გამიხსნია პრესტიჟული სისტემა და არ არსებობს მკაფიო მითითება, როდის განვბლოკავ

    უბრალოდ შეეხეთ.... ეს არის მთელი თამაში, რომელსაც თქვენ უბრალოდ შეეხეთ... სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, მათ უნდა დააყენონ რაღაც, რომ გაანადგურონ იგი, ან უბრალოდ ყველაფერი ერთად მუშაობს და სხვა არაფერია, თუ არა პატარა ყურადღების გაფანტვა.

    გუშინ გადმოვწერე და მთელი დღე ვითამაშე და ყოველთვის მომწონდა კლიკერის თამაშები, ასე რომ მომეწონა! პრობლემა ის არის, რომ მე გავხსენი ის დღეს დილით და დავკარგე ჩემი პროგრესი. არცერთი მეტრი უკან არ დავბრუნებულვარ, მაგრამ ვებრძოლე დედოფალ ქვეწარმავალს და ამისთვის ჩემი პრიზები არ მაქვს, ასევე დავკარგე მუტაციის კვლევა და ბოლო ყველაზე მეტად მაწუხებს: მე ვიყავი მესამე ქვაზე, ერთზე. ეს გაძლევს კიბორჩხალას, რომელიც ყოველ 10 წამში ქვირითობს და მე თითქმის დასრულებული მქონდა, მაგრამ მაიძულებს თავიდან დავიწყო.

    მე ვფიქრობ, რომ თქვენ უნდა მიიღოთ dmg-ის გაძლიერება ყოველი დონისთვის, რადგან როგორც კი საკმარისად მაღლა ახვალთ, დაიწყებთ წინსვლას დიდი ხნის განმავლობაში და შემდეგ კი ოქროს 150%-იანი ვარდნის შემთხვევაში მაინც არ გაქვთ სახსრები განახლებისთვის, თორემ მე ნამდვილად კონცეფციის მსგავსად

    Crab War: Idle Swarm Evolution સાહસિક bkp

    მე მომწონს ეს თამაში, მაგრამ ამ თამაშს ვთამაშობ 1 წელი და 2 თვე, თუ ამდენ ხანს თამაშობ, მოგბეზრდება ეს თამაში ისევ და ისევ იგივე მონსტრი, თქვენ უნდა განბლოკოთ ყველა უნარი და განბლოკოთ ყველა თქვენი გმირი

    Crab War: Idle Swarm Evolution Приключенски tyuc

    Cua Chiến Tranh (Crab War) Phiêu lưu cfh

    იყიდა მარგალიტი, არასოდეს მიუღია. თქვა, რომ შეცდომა იყო. მაინც დამიკრიფა!

    ვითამაშე ეს თამაში რამდენიმე წლის წინ და როცა თამაშის გარკვეულ მომენტამდე მივედი, უბრალოდ ძალიან რთული გახდა გიგანტების დამარცხება და პროგრესი ვერ მოვახერხე. ახლა ჩამოტვირთეთ და იმედი მაქვს, რომ ეს შეცდომა გაქრა.

    საყვარელი თამაში. საყვარელი და მხიარული. თამაშის თამაში შეიძლება დამღლელი გახდეს, გადატვირთვის მექანიკის უფრო სწრაფი დაჭერა კარგი იქნება. მუტაციებმა შეიძლება გარკვეული პროცენტული მატება მისცეს ინვენტარში ყოფნისას, რათა მუტაციები იყიდონ მიცემა და მიღება.

    საკმაოდ სახალისო თამაში უამრავი ვარიანტით. ალბათ დაამატებდა პრესისა და ხანგრძლივობის ფუნქციას კიბორჩხალის შესაქმნელად, შესაძლოა ოდნავ შემცირებული სიჩქარით, რათა შეესაბამებოდეს ოდნავ ავტო

    პირადად, სახალისოა. თქვენ არ გჭირდებათ რაიმე დამატებების ყურება, თუ არ გსურთ, და მარგალიტის მოპოვება არც ისე რთულია.

    შესანიშნავი თამაშია, მაგრამ ყოველთვის ვცდილობ ჩავტვირთო მისი ჩამორჩენა. მე მას ვაძლევ 4 და 1/2 ვარსკვლავს, რადგან დიდი ხნის შემდეგ თამაში მოსაწყენი ხდება, მაგრამ ნამდვილად კარგი თამაშია!

    სახალისოა, მაგრამ მას მეტი ფერი სჭირდება, ისინი ბოლოს და ბოლოს კრისტალშია დაფარული

    City Pilot Flight: Plane Games ব্যাজ zyom

    უყურეთ რეკლამას, რომ განბლოკოთ ჩემი მიმოხილვა ამ თამაშზე

    გასაოცარია, ეს ძალიან სახალისოა, რადგან თქვენ მიიღებთ მეტ კიბორჩხალს და ძალიან რთული თამაშია! ასევე დეველოპერები, ეს თამაში საოცარია, განაგრძეთ ეს თამაში, რადგან თქვენ გაქვთ ჩემი მხარდაჭერა

    ეს საკმაოდ სახალისო საბაზისო თამაშია, მაგრამ თამაშის დასაწყისშივე იგრძნობა, რომ დედოფლები თითქმის შეუსაბამოა და მხოლოდ უფრო მეტი AFK გამოცდილებისთვისაა განკუთვნილი. რა თქმა უნდა, ცოტა მოგვიანებით ისინი უფრო მეტად გრძნობენ თავს კიბორჩხალების დამხმარე როლს. არა რომ ეს ცუდია. გულწრფელად რომ ვთქვათ, ის ფაქტი, რომ არ არის რეკლამა პირდაპირ ყელში ჩასმული, ნამდვილად აქცევს მას სასიამოვნო გამოცდილებას.

    ზედმეტია, უნარები არ არის საჭირო. კარგია პატარა ბავშვისთვის. შესანიშნავი გრაფიკა. მინიმალური აუდიო ძალისხმევა

    ახალი განახლებიდან გამომდინარე, აპლიკაცია ხშირად იხურება უმიზეზოდ.

    ეს არის საკმაოდ სტანდარტული ონკანის/უსაქმური თამაში კრაბის ესთეტიკით. არაფერია რევოლუციური მასში რეალურად ან ახალი, გარდა ესთეტიკურისა.

    მე ძალიან მომწონს ეს თამაში, მაგრამ არის რამდენიმე რამ, რაც გამოსწორებას საჭიროებს. 1. ავედი 700 დონეზე, მაგრამ ეს არ მაძლევდა პრესტიჟის საშუალებას, მიუხედავად იმისა, რომ 550-ზე მეტი ვიყავი. 2. ნებისმიერი რეკლამის ყურებამ თამაშში ჩავარდა. შეაფასეთ 5, როგორც კი ეს საკითხები მოგვარდება და გამოსწორდება.

    სერიოზული ჩივილია, რომ ჩემი Samsung ტაბლეტი არ არეგულირებს ეკრანს, ასე რომ, მე ვერ ვხედავ რომელიმე მათგანს და ვერც კი ვხედავ ჩემს თავდასხმულ კიბორჩხალებს ისე ცუდად, როგორც bootleg Mario თამაში

    მხიარული პატარა კიბორჩხალები, მაგრამ ცოტა რთული განახლებები "უსაქმური" მსროლელისთვის.

    საკმაოდ მაგარი თამაშია. მიყვარს აქამდე. რედაქტირება: თამაშის გარკვეული ხნით თამაშის შემდეგ მე უბრალოდ ვისურვებდი არსებობდეს რეკლამების წაშლის ვარიანტი, როგორც სხვა თამაშები. ვგრძნობ, რომ დროის ნახევარს ვხარჯავ რეკლამების ყურებაზე, მხოლოდ ბონუს ჯილდოს მისაღებად.

    არა უშავს, არ ვარ დარწმუნებული, რატომ არის ამდენი გამაოგნებელი მიმოხილვა. ეს თითქმის უბრალოდ ონკანის ტიტანების თამაშის კლონია სხვადასხვა ნამუშევრებით, რამდენადაც მე შემიძლია გითხრათ.

    ჩატვირთვისას 25%

    ძალიან სახალისოა, ვისურვებდი, რომ შესაძლებლობები არც ისე ძვირი ყოფილიყო, რომ უფრო მეტად დავტოვო ისინი და ამდენი დრო არ დასჭირდეს განახლებას. არ მოგწონთ ფულის ნელი მატება, რადგან თქვენ არ შეგიძლიათ განაახლოთ ზოგიერთი თქვენი უფრო ძვირი დედოფალი მოგვიანებით და ამ დროისთვის უკვე ხელახლა დაიბადეთ ზოგიერთი თქვენი სხვა დედოფალი.

    Crab War: Idle Swarm Evolution Piedzīvojumu spēles qgs

    როგორ იღებს ამას 1 ვარსკვლავი და არა 10? ეს არის საუკეთესო თამაში, რაც კი ოდესმე მითამაშია. ეს ძალიან კარგია, რადგან როცა თამაშში ხარ, არ იბრძვი, რომ გადახვიდე შემდეგ დონეზე, როცა წინაზე ხარ (მინიმუმ ჩემთვის) და თამაში არ აიძულებს თქვენ უყურებთ რეკლამებს, როგორც ყველა სხვა თამაშს. მადლობა ღმერთს ამისთვის

    მას სჭირდება უკეთესი დეტალები, მაგრამ ეს არის სახალისო თამაში

    მე ჩვეულებრივ თამაშს ვაძლევდი ამ 5 ვარსკვლავს, მაგრამ ყოველთვის, როცა თამაშს ვტვირთავ, ის იშლება რამდენიმე წუთის შემდეგ, რაც ძალიან მაღიზიანებს.

    მიყვარს სიუჟეტი და იდეა, მაგრამ სახელიც კი არ შემიძლია აკრიფო, რომ აღარაფერი ვთქვათ თამაშზე. სუპერ იმედგაცრუებული.

    მე მიყვარს ეს თამაში რამდენიმე რეკლამის შესანიშნავი თამაში და ის არ ხდება მოსაწყენი.

    მადლობა გამოხმაურებისთვის. გთხოვთ, მითხრათ, როგორ მოვახსენებთ პრობლემას? იმიტომ რომ მოუთმენლად ველოდები. გილოცავ! ეს თამაში იმსახურებდა ერთ ვარსკვლავს, რადგან მე გავძარცვე ერთი ფული მოკლული კიბორჩხალების შემდეგ, როცა რამდენიმე წუთით არ ვიყავი.

    მეზიზღება, ვერ ვუერთდები ღონისძიებას და გამუდმებით მეუბნება, რომ Cheat აღმოჩენილია. ივენთი 3-ჯერ ვითამაშე, მაგრამ მე-4ზე წერია, რომ ჩიტი გამოვლენილია, რა ხდება ჩემს ანგარიშზე

    მე ძალიან მომწონს ამ თამაშის გრძნობა, როდესაც ის გამოვიდა. მე ვიყავი ერთ-ერთი პირველი ვინც ვითამაშე ეს თამაში. ცოტა ხნით გავჩერდი, მაგრამ როცა დავბრუნდი, ბევრი ახალი რამ იყო, რამაც ისევ ჩამაჯადოვა. ეს ნამდვილად საუკეთესო დაწკაპუნების თამაშია (ჩემი აზრით)!

    თამაში მთლიანად გატეხილია. იყინება ძირითადი ჩატვირთვის ეკრანზე

    ეს მშვენიერი თამაშებია, ძალიან... ჰმმ, ძალიან ნარკოტიკული და კარგი დროის გასატარებლად. შესანიშნავია, თუ არ გსურთ ყურადღების მიქცევა კლასში ან სამსახურში. მთლიანობაში შესანიშნავი თამაში და დროის გათავისუფლების შესანიშნავი გზა.

    კარგი თამაშია, მაგრამ ცოტა მოსაწყენი მე მაინც ვურჩევ ამ თამაშს ნებისმიერ ადამიანს დროთა განმავლობაში

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :